Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen, moet je ingeschreven zijn als klant.
Op dit moment stuur je ons nog een e-mail
Deze e-mail bevat de volgende onderdelen:
- Klantnummer
- Productnaam (voorkeur voor Latijn)
- Kleur
- Potmaat of hoogte (in centimeters)
- Aantal (stuks, fusten of karren)
- Datum wanneer je de bestelling wilt ophalen (3 dagen levertijd)
We werken hard aan een bestelmodule op onze website. Je wordt direct geïnformeerd zodra deze mogelijkheid er is.
Mail ons je bestellingLet op: wij hanteren een levertijd van 3 dagen omdat het zo maar kan zijn dat het product van jouw bestelling uit Denemarken of Italië moet komen. Wij zijn afhankelijk van seizoensproducten, daarom kunnen wij niet alle bestellingen garanderen. Wij reageren spoedig op je aanvraag.
Gerelateerde vragen
Hoe word ik klant?
Iedereen die een bedrijf heeft in de professionele groenbranche kan klant bij ons worden. De inschrijving verloopt in drie stappen.
Bezorgen jullie?
Wij bezorgen zelf niet, maar regelen graag verzending via een gespecialiseerde transporteur voor je.