Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, moet je ingeschreven zijn als klant.

Ebus close ups 5 Ebus close ups 5

Op dit moment stuur je ons nog een e-mail

Deze e-mail bevat de volgende onderdelen:

  • Klantnummer
  • Productnaam (voorkeur voor Latijn)
  • Kleur
  • Potmaat of hoogte (in centimeters)
  • Aantal (stuks, fusten of karren)
  • Datum wanneer je de bestelling wilt ophalen (3 dagen levertijd)

We werken hard aan een bestelmodule op onze website. Je wordt direct geïnformeerd zodra deze mogelijkheid er is.

Mail ons je bestelling

Let op: wij hanteren een levertijd van 3 dagen omdat het zo maar kan zijn dat het product van jouw bestelling uit Denemarken of Italië moet komen. Wij zijn afhankelijk van seizoensproducten, daarom kunnen wij niet alle bestellingen garanderen. Wij reageren spoedig op je aanvraag.

Gerelateerde vragen

Hoe word ik klant?

Iedereen die een bedrijf heeft in de professionele groenbranche kan klant bij ons worden. De inschrijving verloopt in drie stappen.

Ebus klant worden 2
Hebben jullie een webshop?

Wij hebben (nog) geen webshop.

Ebus close ups 29
Bezorgen jullie?

Wij bezorgen zelf niet, maar regelen graag verzending via een gespecialiseerde transporteur voor je.

Ebus close ups 25