Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Dat vinden we vervelend, we zoeken graag naar een oplossing.

Ebus close ups 26 Ebus close ups 26

Heb je een klacht over een product?

We vragen je om zo snel mogelijk met het product en de desbetreffende rekening naar onze cash & carry te komen. Wij handelen daar je klacht af. Ben je niet in de mogelijkheid om binnen korte tijd naar onze cash & carry te komen, maak dan direct een foto van het product en mail deze inclusief aankoopdatum naar [email protected].

Wij gaan voor de beste kwaliteit maar we werken met versproducten, hier kan altijd iets mee gebeuren. Natuurlijk is een goede conditionering en verzorging een vereiste. Wij verwachten dit ook van onze klanten.

Heb je een andere klacht?

We komen graag met je in contact. Mail je klacht naar [email protected] of kom naar onze balie. We doen ons best om een geschikte oplossing te vinden.

Gerelateerde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, moet je ingeschreven zijn als klant.

Ebus close ups 5
Hebben jullie een webshop?

Wij hebben (nog) geen webshop.

Ebus close ups 29
Bezorgen jullie?

Wij bezorgen zelf niet, maar regelen graag verzending via een gespecialiseerde transporteur voor je.

Ebus close ups 25