Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Kom met het desbetreffende product en de desbetreffende rekening naar onze cash & carry. Wij zullen je klacht afhandelen.
Wij gaan voor de beste kwaliteit maar we werken met versproducten, hier kan altijd iets mee gebeuren. Natuurlijk is een goede conditionering en verzorging een vereiste. Dit verwachten we ook van onze klanten.
Heb je een klacht over een product?
Kom dan met het product en de desbetreffende rekening naar onze cash & carry. Wij zullen je klacht afhandelen. Overige klachten graag via [email protected] of via een medewerker aan onze balie.
Wij gaan voor de beste kwaliteit maar we werken met versproducten, hier kan altijd iets mee gebeuren. Natuurlijk is een goede conditionering en verzorging een vereiste. Dit verwachten we ook van jou.
We komen graag met je in contact. Mail je klacht naar [email protected] of kom naar onze balie. We doen ons best om een geschikte oplossing te vinden.
Gerelateerde vragen
Let op, je moet ingeschreven zijn als klant, dus dat is stap 1.Je stuurt een e-mail naar [email protected] met de volgende kenmerken: klantnummerproductnaam (voorkeur voor Latijn)kleurpotmaat of hoogte (in centimeters)aantal (stuks of fusten)datum wanneer je de bestelling wilt ophalen (3 dagen levertijd)Let op, wij hanteren een levertijd van 3 dagen omdat het zo maar kan zijn dat het product van jouw bestelling uit Denemarken of Italië moet komen. Wij zijn afhankelijk van seizoensproducten, daarom kunnen wij jou bestellingen niet garanderen. Natuurlijk zullen wij spoedig op je aanvraag reageren.Binnenkort zul je nog gemakkelijker kunnen bestellen via een bestelformulier op deze website.


Wij zelf bezorgen niet, we kunnen natuurlijk verzending regelen via een gespecialiseerde transporteur. De kosten zijn voor jou als klant.
