Logo Ebus Planten

Bezorgen jullie?

Wij zelf bezorgen niet, we kunnen natuurlijk verzending regelen via een gespecialiseerde transporteur. De kosten zijn voor jou als klant.

Ebus close ups 25 Ebus close ups 25

Gespecialiseerd transport

Wij bezorgen zelf niet maar regelen graag verzending via een gespecialiseerde transporteur voor je. Het liefste werken wij met Van Zaal Transport. Kosten zijn afhankelijk van je postcode en het aantal karren. Dit gaat altijd in overleg. Natuurlijk ben je ook vrij om je eigen transporteur in te zetten.

Naar de website van Van Zaal

Gerelateerde vragen

Ik wil een bestelling plaatsen, hoe doe ik dat?

Let op, je moet ingeschreven zijn als klant, dus dat is stap 1.Je stuurt een e-mail naar [email protected] met de volgende kenmerken: klantnummerproductnaam (voorkeur voor Latijn)kleurpotmaat of hoogte (in centimeters)aantal (stuks of fusten)datum wanneer je de bestelling wilt ophalen (3 dagen levertijd)Let op, wij hanteren een levertijd van 3 dagen omdat het zo maar kan zijn dat het product van jouw bestelling uit Denemarken of Italië moet komen. Wij zijn afhankelijk van seizoensproducten, daarom kunnen wij jou bestellingen niet garanderen. Natuurlijk zullen wij spoedig op je aanvraag reageren.Binnenkort zul je nog gemakkelijker kunnen bestellen via een bestelformulier op deze website.

Ebus close ups 5
Hebben jullie een webshop?

Wij hebben (nog) geen webshop.

Ebus close ups 29
Hoe word ik klant?

Neem bij jouw eerste bezoek aan onze groothandel jouw uittreksel van de Kamer van Koophandel met de juiste beschrijving van jouw handelsactiviteiten, jouw BTW-nummer en jouw legitimatiebewijs mee. Ons personeel staat u te woord en registreert u graag als klant. U kunt daarna direct inkopen doen!Bij vragen kunt u tijdens openingstijden contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)77 3066006 of via e-mail [email protected] op: u kunt alleen klant bij ons worden als u een bedrijf heeft in de professionele groenbranche.

Ebus klant worden 2