Veel gestelde vragen overzicht
Neem bij jouw eerste bezoek aan onze groothandel jouw uittreksel van de Kamer van Koophandel met de juiste beschrijving van jouw handelsactiviteiten, jouw BTW-nummer en jouw legitimatiebewijs mee. Ons personeel staat u te woord en registreert u graag als klant. U kunt daarna direct inkopen doen!Bij vragen kunt u tijdens openingstijden contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)77 3066006 of via e-mail [email protected] op: u kunt alleen klant bij ons worden als u een bedrijf heeft in de professionele groenbranche.


Let op, je moet ingeschreven zijn als klant, dus dat is stap 1.Je stuurt een e-mail naar [email protected] met de volgende kenmerken: klantnummerproductnaam (voorkeur voor Latijn)kleurpotmaat of hoogte (in centimeters)aantal (stuks of fusten)datum wanneer je de bestelling wilt ophalen (3 dagen levertijd)Let op, wij hanteren een levertijd van 3 dagen omdat het zo maar kan zijn dat het product van jouw bestelling uit Denemarken of Italië moet komen. Wij zijn afhankelijk van seizoensproducten, daarom kunnen wij jou bestellingen niet garanderen. Natuurlijk zullen wij spoedig op je aanvraag reageren.Binnenkort zul je nog gemakkelijker kunnen bestellen via een bestelformulier op deze website.


Wij zelf bezorgen niet, we kunnen natuurlijk verzending regelen via een gespecialiseerde transporteur. De kosten zijn voor jou als klant.

Kom met het desbetreffende product en de desbetreffende rekening naar onze cash & carry. Wij zullen je klacht afhandelen. Wij gaan voor de beste kwaliteit maar we werken met versproducten, hier kan altijd iets mee gebeuren. Natuurlijk is een goede conditionering en verzorging een vereiste. Dit verwachten we ook van onze klanten.

Voor de groothandel kun je contact opnemen via [email protected]. Voor de kwekerij kun je contact opnemen met Joep Peeten via [email protected].
